Pınar Et

Pınar Et

Kurulduğu 1985 yılından bu yana sektörde yüksek kalite ve gıda güvenliğinin öncüsü olan Pınar Et, beslenme tercihlerine uygun yeni kategorileri ve hazırlaması hızlı, pratik ürün çeşitliliğiyle tüketicilerine yenilikler sunmaktadır.

Türkiye’de modern et sanayinin dönüştürücü gücü olan Pınar Et, öncü rolü ve sorumlu üretici kimliğiyle gıda sağlığı ve güvenliğini ön planda tutmakta, tüketicilere lezzetli, güvenilir, hijyenik ve yüksek kaliteli ürünler sunmaya devam etmektedir. Son teknolojilerle donatılmış üretim tesisleri ve Ar-Ge Merkezi ile Pınar Et, üstün kalitesinden ödün vermeden üretim gerçekleştirmektedir.
Pınar Et, Türk Gıda Kodeksi ve AB standartlarına uygun olarak, modern entegre üretim tesislerinde kırmızı et, hindi, işlenmiş su ürünleri ve yan ürünler olmak üzere dört kategoride üretim gerçekleştirmektedir.

Pınar Et, şarküteri başta olmak üzere dondurulmuş et, dondurulmuş unlu gıdalar, dondurulmuş deniz mahsulleri, dondurulmuş organik et, dondurulmuş bitki bazlı ürünler ve taze et kategorilerinde tüketicilerin kalite, güven ve lezzet beklentilerini karşılamaktadır. 2024 yılında Ar-Ge çalışmaları doğrultusunda yeni ürün kategorilerini genişleten Pınar Et, bitkisel protein tüketmek isteyen tüketicilere vegan ürünler sunarak beslenme alternatifleri sağlamakta ve pazarı yakından takip ederek her daim dinamik ve güncel yapısını gözler önüne sermektedir. Çağın beslenme anlayışıyla uyumlu yeni ürünler geliştiren Pınar Et, ürünlerinde sunduğu kullanım kolaylığıyla da öne çıkmaktadır.

Pınar Et, dondurulmuş gıdalar, et ve deniz ürünlerinin yanı sıra şarküteri alanında da Türkiye’nin lider markalarından biri olarak, geliştirdiği yenilikçi ürünlerle sektör trendlerine yön vermektedir. Şirket, değişen tüketici alışkanlıklarına uyum sağlayarak D2C (direct to consumer) stratejisi doğrultusunda e-ticaret platformu PınarOnline üzerinden de ürünlerini tüketicileriyle buluşturmaya devam etmektedir. Zengin ürün çeşitleri ile e-ticaret kanalı üzerinden tüketicilere anında alışveriş imkanı sunmaktadır.

Pınar Et, iş süreçlerini uluslararası standartlara uygun, küresel akreditasyona sahip kalite yönetim sistemleriyle yürütmektedir. Güçlü marka algısı, yüksek bilinirlik ve güvenilirliğe sahip olan Şirket, 60’tan fazla denetim sürecinden başarıyla geçerek Türkiye ve ihracat pazarlarında sorumlu üretici kimliğini korumaktadır.

Pınar Et, dağıtım faaliyetlerindeki mükemmelliği sağlamak için Türkiye’nin en büyük soğuk ve dondurulmuş ürün dağıtım zincirlerinden birine sahip Yaşar Topluluğu şirketi Yaşar Birleşik Pazarlama (YBP) ile iş birliği yapmaktadır. Bu sayede geniş iletişim ağı ile ürün bulunurluğunu üst seviyeye taşımaktadır. Pınar Et, Türkiye’nin yanı sıra 50’den fazla ülkede ürünlerini tüketicilerle buluşturmaktadır.

Pınar Et, faaliyetlerinden kaynaklanan çevresel, sosyal ve ekonomik etkileri dikkate alarak hareket etmekte, Yaşar Topluluğu’nun sürdürülebilirlik stratejisi doğrultusunda geleceğe daha yaşanabilir bir dünya bırakmayı hedeflemektedir. Bu doğrultuda atık yönetimi, geri dönüşüm, iyi tarım uygulamaları, doğal hayatın korunması ve Güneş Enerjisi Santrali (GES) yatırımları gibi çevre ve doğa odaklı çalışmalara öncelik vermektedir. Yenilenebilir enerji yatırımları sayesinde toplam elektrik tüketiminin %8’ini GES projesinden karşılayan Pınar Et, aynı zamanda toplumsal sorumluluk bilinciyle sanata, spora ve eğitime yönelik faaliyetlerini de aralıksız sürdürmektedir.

PınarOnline
Online alışverişin modern yaşamın vazgeçilmez bir parçası haline gelmesiyle 2021 yılında hayata geçirilen PınarOnline, yenilikçi bir e-ticaret platformu olarak faaliyet göstermeye devam etmektedir.
PınarOnline, esnek ve çevik yapısıyla kısa sürede büyük bir başarı elde ederek 2024 yılı sonu itibarıyla 110 bin müşteri ve 6.6 milyon ziyaretçi sayısına ulaşmıştır. PınarOnline, tüketicilerine internet sitesi ve mobil uygulama üzerinden; kolay, hızlı ve güvenilir bir alışveriş deneyimi sunmaktadır.

Hizmet Ağı ve Sürdürülebilirlik Vizyonu
PınarOnline, 2024 yılında ürün çeşitliliğini artırarak müşterilerine daha zengin bir alışveriş deneyimi sunmuştur. Türkiye’nin birçok ilinde hizmet vermeye devam eden platform, 2024 yılında İstanbul, İzmir ve Çeşme bölgelerinde teslimat ağını genişleterek daha fazla kullanıcıya ulaşmaktadır. Aynı zamanda lojistik süreçlerini dijitalleştiren ve kendine özel yazılımlar geliştiren PınarOnline, operasyonel verimliliğini artırmaktadır. Teslimat süreçlerini hızlandıran ve altyapısını güçlendiren platform, müşterilerine yaygın, hızlı ve güvenilir bir hizmet sunmayı sürdürmektedir.

PınarOnline, sürdürülebilirlik vizyonuyla hareket ederek, depo ve nakliye süreçlerinde operasyonel verimliliği artırmasının yanı sıra; atık yönetimi ve topraksız tarım üzerine start up firmalarla projeler geliştirerek karbon ayak izini azaltmayı; 2030 yılına kadar tüm sevkiyatlarını elektrikli araçlarla gerçekleştirmeyi hedeflemektedir.

www.pinar.com.tr
www.pinaronline.com

 
Paylaş